iPad 2 első benyomások

Eldöntöttem, hogy ma fogom magam és megszerzem az új iPad-et, amiért mindenki annyira odáig van meg vissza. Körül is néztem, gondoltam jó lesz nekem a 16 GB-s WiFi-s, úgyis már annyi almás cuccom van…

Hát szép is lett volna, de egyedül egy helyen találtam, a Saturnban, ott is csak 64-es WiFi-st. Vettem egy nagy levegőt, és vettem egy nagy tárhelyes iPad-et.

Hazamentem. Boldog voltam. Rádugtam az iTunes-ra. És elémtárult az új csoda. Vagyis…. Ilyen volt a kijelző széle:

Szép az Apple-től, hogy először végre tartotta az egész világon az ígért határidőt, igaz elég kevés készüléket kapott az ország (2000 db.), de még mindig sokkal több, mint ahány fehér iPhone 4-et 🙂 Tehát, ami jó: Időben jöttek az iPad 2-k, fekete és fehér színben is. Viszonylag jó áron. Viszont ennek a pontosságnak, és olcsóságnak sajnos ára van. Amit ha nem is pénzben, de minőségromlásban kell megfizetnünk.

Visszavittem a kis szépségemet a Saturnba, amit ki is cseréltek rögtön. Boldogságom csak akkor tört meg, amikor a kasszánál ismét kinyitottam, és még rosszabb volt, mint az előző. Na mondom szép. Akkor jöhet a következő! Persze, persze, de nincs több fekete… Jajj nemár… mondtam, és egy nagy levegővel és sok-sok bizalommal levettem egy fehéret a polcról. Kasszánál csekkolás, boldogság. Végre, ez jó lesz. Hazaértem, sötétben az első iTunes kép:

Elég jól látható, hogy a kép bal alsó és bal felső sarkában eléggé el van szineződve a kijelző, de szerencsére ez tartalomnál nem látszik. (Mármint, ha nem csak feketeség van a kijelzőn) Hát talán ennyi negatívum után jöhet egy kis pozitív kritika.

Csodálatos forma, könnyű és vékony. Gyors. Szép, és a kamerák is remekek. Jó rajta a facetime és a Photobooth. Írok majd a grafikai kártyáról is, amint elérhető lesz rá az install0us 🙂

Hozzászólás